Tom Antens powrócił do firmy Hazera od 1go lipca 2023 roku jako szef działu handlowego. „Mimo że Hazera jest silną marką na wielu rynkach, wciąż jest wiele miejsca na rozwój i nowe rynki do odkrycia. Widzę tu duży potencjał”, powiedział Tom.
Tom ma 47 lat i mieszka w Baarle-Nassau w Holandii z żoną i dwójką dzieci. Wcześniej pracował jako menedżer sprzedaży na Bliskim Wschodzie, w Afryce Północnej i Oceanii. Później dołączył do firmy HM Clause jako Business Manager. „Byłem odpowiedzialny za prowadzenie i organizowanie wszystkich działań biznesowych w Turcji, w szybko rozwijającej się spółce zależnej, a także za działania handlowe na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej”.
W ciągu ostatnich czterech lat Tom pracował dla HM Clause jako dyrektor handlowy na Turcję, Algierię i kraje EMEA (skrót oznacza: Wchód, Bliski Wschód i Afryka), nadzorując sprzedaż na tych szybko rozwijających się rynkach. „W tym okresie pełniłem również rolę członka zarządu spółki joint venture, którą firma HM Clause zawarła z Seed Co. w Afryce. Działaliśmy w kierunku powiązania ugruntowanej już na kontynencie pozycji firmy z naszymi produktami, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie tamtejszych producentów na nasiona mieszańcowych odmian warzyw”.
Praca zespołowa
Teraz, bogaty w cenne doświadczenie Tom jest podekscytowany powrotem do firmy. „Nie mogę się doczekać pracy zarówno z nowymi, jak i znajomymi osobami. Moim celem jest stworzenie zgranego zespołu i zapewnienie stabilności w Dziale Handlowym, tak jak robiłem to na poprzednich stanowiskach. Od tego momentu możemy rozwijać nowe rynki dla naszych pomidorów uprawianych w technologii HiTech i odpornych na wirusa ToBRFV, a także wzmacniać naszą pozycję na istniejących rynkach, wykorzystując swój potencjał wzrostu”.
Silny potencjał
„Mocno wierzę w to, że w Hazerze mamy ludzi, wiedzę, ambicję i zaangażowanie, co pozwoli nam doprowadzić firmę do miejsca, do którego, jak sądzę, możemy dotrzeć. Moim zdaniem Hazera ma duży potencjał wzrostu i nie mogę się doczekać podjęcia tego wyzwania, aby go osiągnąć wraz z zespołem”.
Game Changer
„Pytanie, które sobie zadaję, brzmi: jak osiągnąć przewagę?”. Według Toma odpowiedzią jest jakość i niezawodność. „Produkty Hazera są powszechnie uważane za innowacyjne. Ale, aby naprawdę zrozumieć, dlaczego klienci nas wybierają, musimy umieścić ich w centrum uwagi; nie tylko w dziale handlowym, ale we wszystkich działach firmy. Możemy się wyróżnić, uważnie słuchając producentów i przekładając ich uwagi i sugestie na nasze innowacje. W połączeniu z doskonałością operacyjną, możemy wspólnie się rozwijać i naprawdę wyróżnić się na tle konkurencji”.
Informacja prasowa firmy Hazera