Bycie niezawodnym partnerem, zróżnicowanie w łańcuchu wartości, pasja dla innowacji: naszą ambicją jest stanie się naturalnym partnerem z wyboru.
Innowacje z firmy Syngenta
Na targach Fruit Logistica 2018 pokazaliśmy nasze najnowsze innowacje w sferze produktów różnicujących konsumenta i segmenty rynku by w lepszym stopniu sprostać potrzebom łańcucha wartości od sadownika (producenta?) do konsumenta.
W tym roku wprowadziliśmy na rynek całoroczną odmianę brokułów pod nazwą Multi-Floret Broccoli Easybroq z wyjątkowo długimi łodygami, co ułatwia krojenie w procesie przygotowywania i pięknie prezentuje się w opakowaniu dla klienta.
Dla szybko rozwijających się segmentów przekąsek warzywnych, takich jak rynek małych pomidorków baby-plum tomato, wprowadzamy coraz większą różnorodność kolorów i smaków, podczas gdy w przypadku rośliny z rodzaju kapustowatych brassicas nadal koncentrujemy się usilnie na spełnianiu wymagań naszych partnerów związanych z żywieniem.
W segmencie świeżo zrywanych owoców zwracamy uwagę naszych klientów na produkt Crisp delight, chrupki, niecieknący, bezpestkowy arbuz o przedłużonym terminie przydatności do spożycia po przekrojeniu.
„ Jestem naprawdę podekscytowany możliwością wprowadzania dalszych usprawnień w naszym przemyśle.
W tym roku mieliśmy naprawdę okazję pokazać nasze zasoby, skalę przedsięwzięć a nasza pasja innowacyjności może przynieść rzeczywistą korzyść producentom, marketingowcom, detalistom i konsumentom”, powiedział pan Jeremie Chabanis,kierujący(działem) EAME(?)
O firmie Syngenta
Syngenta jest wiodącą firmą rolniczą wspomagającą bezpieczeństwo w branży żywnościowej, umożliwiającą milionom farmerów lepsze wykorzystanie dostępnych zasobów. Dzięki światowej klasy innowacyjnym rozwiązaniom w zakresie upraw 28 tys. naszych pracowników w ponad 90 krajach pracuje nad wprowadzeniem nowych metod upraw. Jesteśmy oddani kwestii ochrony gleby przed degradacją, zwiększaniu różnorodności biologicznej i rewitalizacji obszarów wiejskich. By dowiedzieć się więcej wejdź na stronę www.syngenta.com oraz www.goodgrowthplan.com.
Śledź nas także na Twitterze www.twitter.com/Syngenta.