Hazera wprowadza nowy projekt opakowań w ramach swojej kampanii rebrandingowej


Ta sama jakość nasion, nowy wygląd!

Hazera, światowy lider w branży nasion warzyw, z radością wprowadza odświeżony projekt opakowania, dostarczając te same wysokiej jakości nasiona z nowoczesnym, zrównoważonym akcentem.

W ciągu ostatniego roku Hazera przeszła kompleksowy proces rebrandingu, aktualizując swoją tożsamość wizualną o współczesny język graficzny, który lepiej odzwierciedla podstawowe wartości marki. Ta zmiana objęła również nasze opakowania.

W ramach tej zmiany Hazera podjęła kroki w kierunku zrównoważonego rozwoju, przechodząc na bardziej przyjazne dla środowiska opakowania poprzez eliminację stosowania puszek.

Co nowego?

  • Przeprojektowane logo, zaktualizowane kolory i świeży wygląd graficzny
  • Działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju – odejście od metalowych puszek

Co się nie zmienia?

  • Ta sama jakość nasion, której ufasz
  • Nasz unikalny hologram gwarantujący autentyczność produktu
  • Dobrze znane wielkości opakowań
  • Ten sam materiał, z którego wykonane są opakowania

Zmiana będzie następować stopniowo. Jeśli nadal otrzymujesz nasiona w poprzedniej wersji opakowań, możesz być pewien, że nowe opakowania będą dostępne w przyszłych zamówieniach.

Informacja prasowa firmy Hazera