Już po raz piąty podczas spotkania biznesowego z sieciami handlowymi – Konferencji Fresh Market – wyłoniono najlepszy produkt 2015 roku. W rywalizacji o tytuł Fresh Market Award – Produkt Roku 2015, brały udział 4 wyjątkowe produkty.
W tym roku o tytuł walczyły cztery produkty. Było to pochodzące z Włoch Kiwi Soreli – owoc o żółtym miąższu – firmy Frutti Felici, opakowanie typu MPaper produkowane przez hiszpańską firmę Cristobal Meseguer, papryka Palermo oferowana przez firmę Rijk Zwaan oraz nowy projekt firmy Syngenta – brokuł EasyBroq.
Głosy na wybrane produkty oddawali uczestnicy spotkania biznesowego Fresh Market (czytaj więcej), które odbyło się 25 września w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim oraz czytelnicy portalu fresh-market.pl, którzy przyznali Nagrodę Użytkowników Portalu.
Prestiżowy tytuł Fresh Market Award – Produkt Roku 2015 zdobyła Papryka Palermo zgłoszona przez firmę Rijk Zwaan. Ten sam produkt podbił serca czytelników portalu i tym samym zdobył również nagrodę w głosowaniu internetowym.
Wyniki obu głosowań zostały ogłoszone podczas uroczystego bankietu wieńczącego ósmą edycję Konferencji Handlowej Fresh Market.
Nagrodę z rąk organizatora odebrał Dyrektor Zarządzający Rijk Zwaan Polska Pan Przemysław Opioła.
Źródło; informacja prasowa Fresh Market